Скринька успіху, щастя, достатку!

 


Кожна людина прагне до успіху, щастя, достатку!

Кожна людина заслуговує успіх, щастя, достаток!

Головні помічники і вірні супутники на шляху до успіху, щастя, достатку для успішної людини - це оптимізм та позитивне мислення!

А що формує позитивне мислення? Звичайно, все позитивне: позитивні вірші, позитивні малюнки, позитивне оточення! Пропоную створити таку позитивну скриньку разом. 

 

Знаходьте час для роботи. Це – запорука успіху!

Знаходьте час для роздумів. Це - джерело сили!

Знаходьте час для гри. Це – секрет молодості!

Знаходьте час для читання. Це – основа знань!

Знаходьте час для дружби. Це – умова щастя!

Знаходьте час для мрії. Це – шлях до зірок!

Знаходьте час для любові. Це - істинна радість життя!

Знаходьте час для веселощів. Це – музика душі!

 










 1. Ви несете з дому все, що може вам знадобитися на робочому місці.

 2. Ви приносите в будинок масу непотрібного з точки зору нормальних людей, ваших рідних і близьких, які з побоюванням спостерігають за тим, як невідворотно зростає гора макулатури у вашій квартирі. 

3. Ваша сім'я принесена в жертву освітою, вона теж працює з вами, хоча і не числиться у штаті. Працюють, тихо жаліючи вас, а інші – проклинаючи школу.

 4. Участь вашої дитини - чекати. Біля кабінету, учительської, будинку, чекати терпляче і мовчки.

 5. Люди, далекі від освіти, не розуміють, коли ви говорите про своїх 30 дітей і 45 батьків. 

 6. Кожна неформальна зустріч з колегами неминуче переростає в міні-педраду, незважаючи на те, що ви весь час присягаєтесь про школу не говорити.

 7. Чужих грошей у вашій сумочці завжди більше, ніж своїх.

 8. Ви схоплюєтеся серед ночі, щоб записати чергову геніальну ідею до завтрашнього уроку. 

 9. Ваш будинок вже задихається від вазочок і інших непотрібних дрібничок, викинути які вам не дозволяє совість - подарунки ж. 

10. З вами вітається половина району і ця ж половина оцінює - як ви, де ви і з ким ви? 

11. Ви вмієте фарбувати, клеїти, забивати цвяхи, лагодити меблі, працювати до ранку, умовляти, прощати, ходити на роботу хворим і входити в чиєсь становище. 

12. Ви не вмієте: повноцінно відпочивати, говорити «ні» адміністрації, проходити повз книжкових прилавків. 

13. У вашому житті в п'ять разів більше приводів для святкування, ніж у інших, - Початок навчального року, початок чверті, кінець чверті - і в п'ять разів більше приводів для головного болю - початок навчального року, початок чверті, кінець чверті. 

14. Ви ніяк не можете визначитися з 1 вересня - приймати вам вітання або співчуття.

 

 

Учителем не кожен може бути,
Не кожне серце вміє говорить…
Учитель лише той, хто вміє чути,
Окрилити, навчити і любить.
Тендітну душу ласкою зігріти
І добротою ниву засівать,
Безмежно, щиро цілий світ любити
І дітям усього себе віддать.


Галина Гордасевич
Історія жінки

Жінка в світ приходить для любові!
Любити маму – поки ще мала,
Любити ляльку – трохи підросла,
А коли вперше вийшла за поріг,
Любити сонце і м'який моріг,
Дім батьківський і квіти чорноброві,
Бо жінка в світ приходить для любові.
Вона росте – росте її любов,
Ростуть її бажання і надії,
І от приходять роки молодії
І по землі вона не йде – несеться,
Тривожно прислухаючись до серця,
Що в гулі міст і шелесті дібров
Підкаже їй: - Оце твоя любов!
Це та любов, що перша і остання!
Такої ще на світі не було!
Її торкнутися не сміє зло!
Вона яркіш, ніж сотня сонць сія!
Вона – твоя! Вона лише твоя!
Тобі її на сотню років стане!
Це та любов, що перша і остання.
І відшумить весільний водограй,
Та як же знову світу не радіти,
Коли народжуються в тебе діти!
І ночі всі недоспані дарма,
Коли воно лепече вперше : -Ма…
І ти – свята. І в серці в тебе рай,
Хоч здаленів весільний водограй.
І от пливуть літа, літа, літа…
Годуєш всіх, сама, бува голодна,
Часами все те винести не годна,
Та будеш захищати як в бою,
Оту домашню каторгу свою.
Хоч сум торкає очі і уста,
І хоч пливуть літа, літа, літа..
Але якби усе почати знов?
Адже обід щоденний – це любов!
Сорочка, чисто випрана, - любов!
І ночі, що не спала ти, - любов!
І пісня, що співала ти, - любов!
І квіти, що посіяла, - любов!
І очі правнуків ясні – любов!
І Україна вся – одна любов!
Було б все так, якби почати знов.

Жіноча доля в світі – це любов.

 

Владей собой среди толпы смятенной,
Тебя клянущей за смятенье всех,
Верь сам в себя, наперекор вселенной,
И маловерным отпусти их грех;


Пусть час не пробил - жди, не уставая,
Пусть лгут лжецы - не снисходи до них;
Умей прощать и не кажись, прощая,
Великодушней и мудрей других.

Умей мечтать, не став рабом мечтания,
И мыслить, мысли не обожествив;
Равно встречай успех и поруганье,
Не забывая, что их голос лжив;


Останься тих, когда твое же слово
Калечит плут, чтоб уловить глупцов,
Когда вся жизнь разрушена и снова
Ты должен все воссоздавать с основ.

Умей поставить, в радостной надежде,
На карту все, что накопил с трудом,
Все проиграть и нищим стать, как прежде,
И никогда не пожалеть о том,


Умей принудить сердце, нервы, тело
Тебе служить, когда в твоей груди
Уже давно все пусто, все сгорело
И только Воля говорит: "Иди!"

Останься прост, беседуя с царями,
Останься честен, говоря с толпой;
Будь прям и тверд с врагами и друзьями,
Пусть все, в свой час, считаются с тобой;


Наполни смыслом каждое мгновенье,
Часов и дней неуловимый бег, -
Тогда весь мир ты примешь во владенье,
Тогда, мой сын, ты будешь Человек!

Редьярд Киплинг


Счастье на развес не продается,
и здоровье оптом не купить,
молодость обратно не вернется,
дважды в одну речку не вступить.
Полюбить не каждому дается,
пронести любовь через года .
Другом настоящим тот зовется,
кто плечо подставит, коль беда.
Все имеет цену-жизнь не нова.
Чтобы в изобилье получать
радости земные все и снова,
надо научиться отдавать:
Людям окружающим-улыбки,
Самым близким-нежность и тепло,
Смело признавать свои ошибки,
Строго не судить, не сеять зло.
И уметь довольствоваться малым,
Сердце от волнений не беречь,
Быть в борьбе за истину упрямым,
Искорку любви уметь разжечь.
Лишь тогда познать сумеешь счастье,
Недуги отступят, боль пройдет,
горе не сломает в одночасье,
А любовь от недругов спасет!

 

А может просто встать с другой ноги,
И вместо кофе взять и выпить соку…
И повернуть свои привычные шаги
В ту сторону, где будет больше проку.
И в этот день проделать всё не так:
Поставить от конца к началу числа,
И самый незначительный пустяк
Наполнить добрым и высоким смыслом.
И сделать то, чего никто не ждёт,
И рассмеяться там, где столько плакал,
И чувство безнадёжности пройдёт,
И солнце встанет там, где дождик капал.
Из круга, заведённого судьбой,
Возьми и выпрыгни на станции безвестной…
Ты удивишься – мир совсем иной,
И неожиданнее жизнь, и интересней!
 
"Я роблю так" - це назва майстер-класу.
І я хапаю ручку і папір,
Круги малюю, ріжу діаграми,
Складаю пазли і кросворд навперебій.

А хочеться мені так, як колись:
Взяти пробірки, влити кислоти,
Тут ми розвели, там сконцентрували... 
А як колись ми хлороводень добували!

А пам'ятаєте, як пахли нам естери?
Як срібло на пробірці осіда?
Ми кисень з марганцівки добували...
Тепер ці речовини - вже біда!

 Я в школі вже 17 літ працюю,
А реактиви в продуктовому купую.
Всю хімію звели до ІКТ,
Та мучить відчуття:
Щось тут НЕ ТЕ!!!








Вислови
«Хімія – це цариця дивин, в ній приховане щастя людства…» М. Горький

«Межі наукового пізнання та передбачення визначити неможливо…»
                                                                                                Д. І. Менделєєв

«Широко простягає хімія руки свої у справи людські…»
                                                                                              М. В. Ломоносов

"Досліджувати - означає бачити те, що бачили всі, думати так, як недумав ніхто..."
                                                                                            А. Сент-Дьорб'ї


«Її пильний, сміливий погляд проникає у вогненну масу Сонця, і в пітьму земної кори, і в невидимі частки вашого серця,  і в безмовне життя дерева. Вона дивиться скрізь, завзято шукає початок життя…»

                                                   

Мудрі думки


           Лише той Учитель, хто живе так, як навчає
( Г. Сковорода)


Дитина - вище творіння Природи і Космосу і несе в собі їхні риси - могутність і безмежність
(Ш. Амонашвілі)


Посередній  учитель розповідає,
Хороший учитель пояснює,
Кращий учитель демонструє,
Великий учитель надихає
  
Учитель і учень ростуть разом.  





Минуле належить історії, майбутнє - це таємниця, а ця мить - подарунок. Ось чому цю мить називають сьогоденням.


Ваша сила - віра в себе. Ваша свобода - відповідальність за власний розвиток. Ваші здібності - культура само створення.(А. Смоловик)

Учитель, який хоче мати високі результати навчання, повинен знати стилі пізнання своїх учнів, покладати це в основу організації спільної діяльності педагога і школярів на уроці.
Справжній педагог повинен працювати на майбутнє.
Щоб бути Великим - треба бути людиною
Великої ідеї та великого характеру
Серце віддаю дітям.
В. Сухомлинський

Людина має відповідати за інших, діяти разом у напрямку досягнення мети                                                                                                                    Д. Брюннер


Немає нічого що не долалось би працею
Розум являє собою суму найкращих наших почуттів
П. Шеллі


Роби велике не обіцяючи великого.Піфагор



Ми навчаємося не для школи, а для життя.
Сенека Молодший


Має значення тільки те знання, яке використовується на практиці. 
                                                                                                                           Гордон Драйден




Мозок людини здатен учитися все життя - 
з моменту народження до самої смерті.
Гордон Драйден




Нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрі­чі з ними, 
тоді й діти поспі­шатимуть у школу і щиро ра­дітимуть
 кожній зустрічі зі своїм учителем.
Ш. Амонашвілі




Мудра людина не робити­ме іншим
 того, чого вона не бажає, щоб зробили їй.
Конфуцій



Прокладай шлях до розуму людини через її серце. Ф.Честерфілд




 Відкриття народжуються там, де закінчуються знання вчителя й починається нове знання учня.
К.Федін
Вчаться у тих, кого люб­лять.
Ти можеш!» - повинен на­гадувати вчитель учневі.
«Він може!» - повинен нагадувати колектив.
«Я можу!» - повинен повірити в себе учень.
В.Шаталов




Сучасний урок - це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня
Наші знання - це сума того, чого ми навчилися, й того, що ми забули.М.Ебнер-Ешенбах




Учитель - бджілка, знання учнів - мед.


«Урок - перше вогнище, зігрівшись біля якого людина прагне стати мислителем»Г.О. Пуліна


Ніщо велике ніколи не було досягнуто без ентузіа­зму.

Р.Емерсон


Скільки б ти не жив, усе життя слід навчатися.
Сенека
Хто навчається без книги, той черпає воду решетом.
Пам'ятай: усі ми разом ро­зумніші, ніж кожен із нас.Гор­дон Драйден



Виживає не сильніший і не розумніший, 
а той, хто най­ краще реагує на зміни, що від­буваються.
Гордон Драйден




Коли людина мислить, вона має сумнів, але вона впевнена, коли діє.А.Франц

Якщо ти віднайдеш у своєму серці 
турботу про когось іншого, ти досягнеш успіху.
Мая Ангелоу








Найперше, що має зробити вчитель, -
 це розвинути в учня дух допитливості.
Д.Менделєєв
Інноваційна діяльність - це гарно організована, раціональна і систематична роботаП.Друкер




Творчість - це  не розкіш для обраних, а загальна біологічна потреба, інколи не усвідомлена нами
Г. Іванов




Учитель - це людина, кот­ра вирощує
 дві думки там, де раніше зростала одна.
Е.Хоббард


Завдання школи - на­вчити жити. Ми повинні ви­ ховати Людину, здатну ство­рити своє особисте життя.П.Блонський



Будь найкращим, набувай багатства, але залишайся скром­ним.
Гордон Драйден


Творчості, як і будь-якої ді­яльності, можна навчитися.
Г.Апьтшуллер



Багато чого я навчився у своїх наставників, ще більше у своїх товаришів, та найбільше у сво­їх учнів  з Талмуду

Одноманітність у роботі стомлює не лише учня, але й учителя                      

Дитина - це явище в нашо­му житті, а не випадковість.Ш.Амонашвілі


Успіх приходить до того, хто робить те, що найбільше любить.
М.Форбс



Найголовніша формула успі­ху - 
знання «як поводитися з людьми».
Т.Рузвельт


Авторитет приходить від розуму, а не розум від авто­ритету.
Вчення моє полягає лише в тому, щоб мати чисте серце і любити свого ближнього   як самого себе.Конфуцій


Навчання - це зміна зди­вування розумінням.
В.Кротов
Дитина - це дзеркало морального життя батьків


Розум не має ціни, а виховання кордонів

Всередині нас криються потенційні творчі можливості, й ми повинні працювати щосили, щоб розкрити цей потенціал
Мартін Лютер Кінг



Кожна людина має відчути, що вона мусить 
знайти свою життєву місію
Мартін Лютер Кінг



Даруй себе дітям! Будь терп­лячим і будь готовим до зустрічі з ними в дитинстві.Ш.Амо­нашвілі


Розум являє собою суму найкращих наших почуттів.
П. Шеллі

Немає нічого, що не дола­лось би працею.

Духовність -  храм душі людської, душа людини - це святе











 


Немає коментарів:

Дописати коментар

Музика

Пригоди кисню