Дистанційне навчання 11 клас



Щоб не переривати навчання під час карантину використовуємо можливості електронних ресурсів.
Завдання для самостійного опрацювання може знайти кожен учень нижче на цій сторінці



11Б клас
17.03.20
Алюміній: фізичні та хімічні властивості

Наша мета:
розширити та поглибити знання  про метали на прикладі Алюмінію, про найпоширеніші у природі сполуки Алюмінію; описати фізичні та хімічні властивості алюмінію; формувати навички складати рівняння хімічних реакцій, розв’язувати розрахункові задачі; оцінити значення алюмінію та його сполук та фізіологічний вплив Алюмінію на людину


Опрацюйте матеріал підручника
Перегляньте відео:
1.Реакція алюмінію з йодом

Тестування( виконайте тести, перейшовши за посиланням):
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeZFayFrF-ga-4n93ml9TNTTikC7_oP5DCEgtR9IV6KlKLNjQ/viewform




19.03.20
Залізо:фізичні та хімічні властивості

Перегляньте відеоурок, запишіть рівняння хімічних реакцій у робочий зошит:
1. https://www.youtube.com/watch?v=CRNcMTaZvzI
2.https://www.youtube.com/watch?v=fbOp7Uevrlg
Перегляньте відео "Ферум всередині нас" https://drive.google.com/file/d/0Bznkn5nF31fqNVJ3RjUwYm51Rms/view 

 Перегляньте відео : Виявлення у розчині йонів Fe2+ та Fe3+
 Опрацювати §24.Виконати вправи №1-3 (с.132)

 Підготовка до ЗНО(за бажанням):лайфхаки ЗНО Хімія (опрацюйте подані у відео завдання) 

https://www.youtube.com/watch?v=U5j9wy0-jEk&list=PLUaVPiA2LUPOoGx9madrZIBDMr4yh9_4r&index=13

https://www.youtube.com/watch?v=feCiMGaIKA0&list=PLUaVPiA2LUPOoGx9madrZIBDMr4yh9_4r&index=12



31.03.20
Тема уроку Застосування металів та їх сплавів

Очікуваний результат:
Учень:
-          знає та розпізнає метали та їхні сплави,
-          пише рівняння реакцій, які характеризують способи добування металів,
-          пояснює галузі застосування алюмінію, заліза та їхніх сплавів,
аналізує матеріал та робить висновки.
 1.Опрацюйте матеріал підручника §25


2Для кращого засвоєння матеріалу можна переглянути  відеофрагменти: Металургія.Сталь https://www.youtube.com/watch?time_continue=32&v=nOTCTRb0ivA&feature=emb_logo

3.Пройдіть тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=575005


Перейшовши за посиланням у форму введіть власне прізвище та ім'я і натисніть кнопку ПРИЄДНАТИСЬ. Далі обирайте варіанти відповідей.Успіхів!!!


02.04.20
Основи.Властивості, застосування гідроксидів Натрію та Кальцію 

1.Перегляньте відео ( особливу увагу зверніть на схеми, таблиці, висновки)          https://www.youtube.com/watch?v=wv4d7WIDIYU    
2.Опрацюйте §26,  виконайте вправи 1,2 с.140-141
3.Перевірте свої знання  натисніть тут


07.04.20-9.04..2020

Солі, їх поширення в природі.Середні та кислі солі


1.Пригадайте класифікацію основних класів неорганічних сполук, виконавши завдання інтерактивної вправи https://learningapps.org/display?v=pucfshhcj01
2.Опрацюйте матеріал підручника §27,  випишіть в робочий зошит основні терміни та заповніть таблицю:

3.Пройдіть тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=518228




Шановні одинадцятикласники! У розділі навчальні проекти розміщено падлет дошку  з темами навчальних проектів для вашого класу за посиланням   https://siteximia.blogspot.com/p/blog-page_14.html.Оберіть собі кожен одну  тему, підготуйте і опублікуйте власний проект на дошку.
Зверніть увагу на останню тему:"Підготовка есе «Роль хімії у моєму житті»". Даний навчальний проект виконують всі учні і прикріплюють на дошку.
Отже, до кінця навчального року вам необхідно здати по 2 проекти кожному.


14.04.20
Тема уроку. Поняття про жорсткість води та способи її усунення.

1.Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=8_T_1z3Xb8U
2. Опрацюйте параграф 28, виконайте вправи №1-2 (с.153)
3. Перевірте як ви засвоїли матеріал, пройшовши онлайн-тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=617042

16.04.20
Тема уроку.Сучасні силікатні матеріали
1.Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=aCMhivvUghw
2.Перегляньте лабораторний дослід № 7. Виявлення в розчині силікат-іонів, зробіть висновки, запишіть їх у робочий зошит
3.Опрацюйте параграф 31, виконайте вправи №1,3 (с.170)

21.04.20-23.04.20
Тема уроку.Мінеральні добрива.Поняття про кислі та лужні грунти.

Матеріал уроку допоможе вам:

  1. Отримати інформацію про елементи, яких потребують рослини
  2. З’ясувати, які речовини можуть слугувати добривами
  3. Сформувати уявлення про види добрив
  4. Дізнатися про кислі, нейтральні та лужні ґрунти
    1.Перегляньте відеоурок

    Ознайомтесь з теоретичним матеріалом https://drive.google.com/file/d/1RH4bBHX4bgQTG-8iWjXD3wlhxZIYss7k/view?usp=sharing
    Опрацюйте матеріал підручника  параграф 30
    Ознайомтесь
      4.Подивись відео.Як вносять добрива в грунт


 5.Для допитливих  https://drive.google.com/file/d/1jn1mAj3x2KDWypVxZLixmHS07jZNK89H/view?usp=sharing
6.Виконайте тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=104714




27.04.
Тема уроку.Якісні реакції на деякі йони

1.Перегляньте відеоурок

2. Опрацюйте:


3. Пройдіть тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=262187.. Увага!!! Форма відкрита до 20 травня!
30.04.
Тема: Практична робота № 1. Дослідження якісного складу солей.


Переглянути відео «Дослідження якісного складу солей» 




Опрацювати §33, оформити практичну роботу в зошиті



ОФОРМЛЕНИЙ ЗВІТ ПРО ПРАКТИЧНУ РОБОТУ№1 СФОТОГРАФУВАТИ  АБО ЗРОБИТИ СКРІНШОТ  І ПРИКРІПИТИ НА ПАДЛЕТ ДОШКУ З НАВЧАЛЬНИМИ ПРОЕКТАМИ 11 КЛАС.





05.05
Тема уроку.Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук
1.Перегляньте відеоурок

2.Перегляньте відео

3.Опрацюйте §34  ,виконайте вправу1 (с.180).


07.05
Навчальний проект №13 Властивості і застосування карбонатів. нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію


 Підготовка і публікація навчального проекту на падлет дошці



12.05
Практична робота №2 Генетичні зв'язки між неорганічними речовинами

Шановні учні, виконуємо практичну роботу за інструктивною карткою на окремих аркушах ( можна роздрукувати) , які потім зберігаємо.
Виконані завдання  сфотографувати та фото відправити на електронну пошту  amoloshnik@gmail.com

термін здачі - до 19.05
Прошу надіслати мені і попередню роботу (хто ще не здав)
Відправляти окремими файлами з надписом Практична робота №1
Практична робота 2

Інструктивна картка

Прізвище та ім`я учня_______________________________Дата___________

Дистанційна практична робота №2.
«Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами»

З правилами техніки безпеки ознайомлений________________

Практична роботи №2
 Тема:Генетичні звязки між неорганічними речовинами.
Мета: узагальнити знання про властивості основних класів неорганічних сполук; продовжити формувати практичні навички проводити якісні  реакції; у лабораторних умовах навчитись одержувати й розпізнавати неорганічні речовини, застосовуючи теоретичні знання про їх властивості;   складати план експерименту й проводити його, робити висновки та узагальнення.
Обладнання та реактиви: пробірки, штатив для пробірок, пробіркотримач, спиртівка, сірники, мідь, розчини кальцій гідроксиду, калій гідроксиду, хлоридної кислоти, нітратної кислоти.
Хід роботи.
Завдання 1. Перелік 1.
Складіть фрагмент генетичного ланцюга з речовин у наведених переліках. Складіть план  експерименту, для здійснення хімічних перетворень за цим ланцюгом та виконайте відповідні хімічні досліди. Опишіть спостереження та складіть рівняння реакцій. Для реакцій йонного обміну складіть молекулярне та йонно-молекулярне рівняння.
Перелік 1. Мідь, купрум(ІІ) нітрат, купрум(ІІ) оксид, купрум(ІІ) хлорид,  купрум(ІІ) гідроксид.

фрагмент генетичного ланцюга :
______→_______→________→________→________

Порядок виконання експерименту:
Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.
1.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.
2.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.
3.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.
4.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Перелік 2. Кальцій гідроксид, кальцій карбонат, вуглекислий газ, кальцій гідроген карбонат, кальцій хлорид.
фрагмент генетичного ланцюга :
______→_______→________→________→________

Порядок виконання експерименту:
Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.
1.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.
2.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.
https://www.youtube.com/watch?v=PU9gwL3Hh4U  до 37 секунди відео 3.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.
4.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Висновок:
У процесі виконання досліду ми навчились____________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

На чому ґрунтується можливість складання ланцюга перетворень для ілюстрації генетичних зв’язків  між класами сполук?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



19.05
Тема уроку. Біологічне значення металічних  і  неметалічних елементів.
 елементів.
1.Перегляньте відеоурок
2. Опрацюйте параграф 32
3.Виконайте вправи 1-3
21.05.
Контрольна робота 
Виконайте завдання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2442255

Форма активна до 23 травня
Кількість спроб-1 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Музика

Пригоди кисню