Дистанційне навчання 9 клас


Щоб не переривати навчання під час карантину використовуємо можливості електронних ресурсів.
Завдання для самостійного опрацювання може знайти кожен учень нижче на цій сторінці



9А клас
12.03.20

Поняття про вищі карбонові кислоти. Мило та його мийна дія


В процесі перегляду відео складіть опорні схеми з теми уроку і запишіть їх у робочий зошит
https://www.youtube.com/watch?v=Vfg0kG8F1yo 
Опрацювати матеріал §36
Виконайте тренувальні вправи на с.177 №141-142



16.03.20

Жири: склад, фізичні властивості, біологічна роль


Використовучи матеріал підручника (с.173-177) складіть в робочому зошиті опорний конспект за наступним планом:
1.Склад жирів. 
2.Історія добування жирів.
3. Фізичні властивості жирів.
4. Класифікація жирів.
5. Гідрогенізація жирів.
6. Мило.
7.Застосування жирів
8. Біологічна роль жирів.
9. Здорове харчування.
Перегляньте відео  Мило vs COVID-19. Навіщо мити руки при коронавірусі?
На закріплення виконайте інтерактивні вправи:
 https://learningapps.org/1465907
https://learningapps.org/7214690 


19.03.20

Тема уроку Вуглеводи. Глюкоза та сахароза: склад, фізичні та хімічні властивості, поширеність у природі.


 1.Уважно перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=gC8n8-3qTZU

2.Розгляньте схему виробництва цукру:

Письмово дайте відповіді на запитання:
1Який побічний продукт випадає в осад після обробки розчину сахарату кальцію вуглекислим газом?
2.Чи можна його використати для добування вуглекислого газу?
3.Яка речовина утворюється як її можна використати у виробництві ?




30.03.20

Тема уроку. Крохмаль та целюлоза: склад, фізичні й хімічні властивості, поширеність у природі

1.Опрацюйте матеріал підручника §38
2.Заповніть у робочому зошиті таблицю


3.Пройдіть  онлайн тестування  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=236173






02.04.20

Білки: склад і будова. Біологічна роль амінокислот і білків
1.Опрацюйте матеріал підручника §39
2. Письмово виконайте вправи №150-153(с.191)
3.Запишіть у зошит схему:

4.За бажанням готуємо навчальні проекти і публікуємо на падлет дошці "НП 9 клас" за посиланням https://siteximia.blogspot.com/p/blog-page_14.html

06.04.20

Тема уроку Природні й синтетичні органічні сполуки. 
 Опанувавши матеріал ви зможете:
1. Опрацюйте матеріал підручника §41
2.Запишіть до робочого зошита схеми:


3.Перемалюйте кросворд у зошит і розв'яжіть його:



 08.04.20
Тема уроку.Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів
 1.Опрацюйте  §41
2.Виконайте вправи на с.197 




13.04.20

Підготовка та захист навчальних проектів №9-14 (робимо в зошиті або у вигляді презентації)
 

16.04.20
Практична робота№5 (виконуємо у робочому зошиті)
1.Будь уважним! Дотримуйся правил техніки безпеки
1) для виконання дослідів використовуйте невеликі кількості речовин;
2) остерігайтеся потрапляння речовин на шкіру, одяг, в очі;
 3) у разі потрапляння - речовину слід змити великою кількістю води.
 ІІ. Виконання роботи за інструкцією.
Дослід 1.Виявлення крохмалю у твердих продуктах харчування
 Дослідіть на вміст крохмалю сметану чи домашній сир. Для виявлення крохмалю до досліджуваного зразку слід додати 1–2 краплі розчину йоду. Яка ознака має свідчити про наявність крохмалю? Опишіть ваші спостереження. Чи має міститися крохмаль у досліджених продуктах?
Дослід 2.Виявлення глюкози.
 Доведіть, що виноградний сік містить глюкозу. Перегляньте відео. Поясніть хід експерименту та зробіть висновки.
Дослід 3
 Перевірте на наявність кислоти один із цих продуктів: кефір, лимонний сік або яблучний сік. У вас немає індикаторного паперу, але вдома завжди є сода, кухонна сіль, цукор. Яка з перелічених речовин реагує з кислотами з виділенням вуглекислого газу? Виконайте дослід. Опишіть ваші спостереження.

 Для формулювання висновку можеш використати відповіді на запитання
1. Які реакції називають якісними?
2. За допомогою яких якісних реакцій можна виявити глюкозу, крохмаль?
3. Які висновки щодо якості харчових продуктів можна зробити, ґрунтуючись на результатах дослідів?



23.04.20

Тема уроку.

Повторення та узагальнення знань з теми: «Повторення початкових понять про органічні сполуки і Теорія будови органічних сполук».
1.Пригадайте(відповіді - письмово в робочому зошиті)

>        Що вивчає органічна хімія?
>        Які сполуки називають вуглеводнями?
>        Які бувають вуглеводні?
>        Загальна формула алканів? Алкенів? Алкінів?
>        Яка валентність атома Карбону в органічних сполуках?
>        Що таке радикал?
>        Який суфікс в насичених вуглеводнів, ненасичених?
>        Формула найпростішої органічної речовини.
>        Що таке гомологи?
>        Чому органічних сполук набагато більше від неорганічних?
>        Наведіть приклади органічних сполук.

2.Завдання «Так чи ні». Прочитайте запитання, якщо ви погоджуєтеся з ним - ставимо" +," якщо не згодні - навпроти номера запитання  - ставимо "-"

1
Органічна хімія — це спеціальний розділ хімії, який вивчає речовини, що отримані з організмів
2
До складу органічних речовин обов'язково входить Карбон
3
Карбон в органічних сполуках завжди чотиривалентний
4
До елементів-органогеиів належать Карбон, Гідроген, Оксиген, Кальцій, Натрій, Магній, Сульфур і Хлор
5
У молекулах органічних сполук зв'язки переважно йонні та ковалентні сильнополярні.
6
Хімічна будова — це послідовність з'єднання атомів відповідно до їхньої валентності в молекулах
7
Органічні речовини мають молекулярну будову
8
Структурні формули можуть мати кратні зв’язки подвійні або потрійні
9
При повному спалюванні органічних речовин утворюються вуглекислий газ і вода
10
Гомологи — це сполуки одного класу, що мають подібну будову й не відрізняються за складом
11
В атомі Карбону в збудженому стані міститься 2 неспарених електрони
12
Атоми Карбону здатні утворювати між собою міцні хімічні зв'язки і з'єднуватися в досить довгі ланцюжки або цикли

27.04.
Контрольна робота з теми "Початкові поняття про органічні сполуки"

Пройдіть тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=580081.  Будьте уважні! Фома відкрита до 20 травня


30.04 - 04.05
Тема уроку. Підготовка навчальних проектів
З даного переліку оберіть тему 1 навчального проекту, який ви підготуєте у вигляді презентації або реферату і опублікуйте на падлет дошці 9 клас   за посиланням  http://siteximia.blogspot.com/p/blog-page_14.html

Як публікувати:
1 Готовий проект збережіть на комп'ютері або телефоні
2.Перейдіть за посиланням http://siteximia.blogspot.com/p/blog-page_14.html
3. Оберіть дошку 9 клас
4.Знайдіть на ній рожеве коло з знаком + посередині, натисніть на нього
5.На падлет дошці з'явиться  заготовка для публікації(див фото):
6.Замість  слова "назва" введіть своє прізвище та ім'я і натисніть стрілочку для завантаження, оберіть місце на комп'ютері чи телефоні, де знаходиться файл з проектом і завантажте його.
7.УСПІХІВ!!!


ТЕМИ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ ДЛЯ 9 КЛАСУ:
  1.  Електроліти в сучасних акумуляторах.
  2.  Вирощування кристалів солей.
  3.  Виготовлення розчинів для надання домедичної допомоги.
  4.  Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості.
  5.  Дослідження впливу кислотності й лужності ґрунтів на розвиток рослин.
  6. Дослідження рН атмосферних опадів та їхнього впливу на різні матеріали в довкіллі.
  7.  Дослідження природних об’єктів в якості кислотно-основних індикаторів.
  8. Дослідження рН середовища мінеральних вод України.
  9. Ендотермічні реакції на службі людині.
  10.  Екзотермічні реакції в життєдіяльності живих організмів.
  11.  Використання полімерів: еколого-економічний аспект.
  12.  Альтернативні джерела енергії.
  13.  Екотрофологія – наука про екологічно безпечне харчування.
  14.  Виготовлення мила з мильної основи.
  15.  Дослідження хімічного складу їжі.
  16.  Хімічний склад жувальних гумок.
  17.  Хімічний склад засобів догляду за ротовою порожниною.
  18.  Друге життя паперу.
  19.  Джерела органічного забруднення території громади (мікрорайону).
  20.  Видатні вітчизняні хіміки як учені й особистості.
  21.  Екологічна ситуація в моїй місцевості: відчуваю, думаю, дію.
  22. Анкетування учнів навчального закладу щодо їхньої участі у розв’язуванні екологічних проблем місцевості.
     23 Дослідження достовірності реклами з погляду хімії.

07.05


Тема: Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозв’язки між речовинами та їхні взаємоперетворення.
1.Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=buVtCN2JUWg
2 Опрацювати §42, завдання 1-4

Тестовий контроль https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=710896

14.05
Тема уроку. Місце хімії серед наук про природу, її значення для розуміння наукової картини світу.
1. Опрацювати §43
 2. Опрацюйте схему
 3.Пройдіть тестування за посиланням  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=517665
Форма активна до 20 травня

18.05
Тема уроку. Розвиток хімічної науки в Україні
1. Переглянути презентацію за відповідним посиланням
https://drive.google.com/open?id=1jrYQ07m46R-3S4fM_8wSrrvwtHLcoldN



2 .Переглянути відео  «Видатні вітчизняні хіміки як учені й особистості»
 3.Опрацювати §45

21.05
Тема уроку. Хімічна промисловість України 
1. Перегляньте відео 
 

 2.Опрацювати §45, проаналізуйте схему
3.Підготовка до підсумкової контрольної роботи

Немає коментарів:

Дописати коментар

Музика

Пригоди кисню