Щоб не переривати
навчання під час карантину використовуємо можливості електронних ресурсів.
Завдання для самостійного опрацювання може
знайти кожен учень нижче на цій сторінці
Глюкоза:молекулярна формула та її відкрита форма.Хімічні властивості глюкози
16.03.20
Контроль з теми «Оксигеновмісні органічні сполуки»
Виконайте завдання, представлені в гугл- формі ( для виконання контрольної роботи перейдіть за посиланням):
Виконайте завдання, представлені в гугл- формі ( для виконання контрольної роботи перейдіть за посиланням):
17.03.20
Глюкоза:молекулярна формула та її відкрита форма. Хімічні властивості глюкози
Опрацюйте відео-уроки:
Перегляньте відео,які ілюструють хімічні властивості глюкози:
ОПРАЦЮЙТЕ МАТЕРІАЛ ПІДРУЧНИКА §19.Виконайте тренувальні вправи№1-3 (с.119)
Механізм утворення циклічної форми з лінійної розглядається в наступному відео:
https://www.youtube.com/watch?v=hDR3WXU50yk
Завдання, які виконують учні за бажанням:
Завдання, які виконують учні за бажанням:
Підготовка до ЗНО -лайфхаки ЗНО Хімія (опрацюйте подані у відео завдання) https://www.youtube.com/watch?v=jFmA5NLbmtI&list=PLUaVPiA2LUPMNATvMJXEBt6sBXQGncGLA&index=5
Підготовка матеріалів НП №13 Вуглеводи у харчових продуктах : виявлення і біологічне значення (за бажанням, готові матеріали розмістити на падлет дошці за посиланням https://siteximia.blogspot.com/p/blog-page_14.html
30.03..20
Тема уроку Складні вуглеводи: сахароза, крохмаль,целюлоза.
Уважно перегляньте відеоуроки :
1. Сахароза https://www.youtube.com/watch?v=lbTe3rdtV60&list=PLYeu7IyFVZj9l4C79JxEts5DnnTc6WHqY&index=47
2.Крохмаль https://www.youtube.com/watch?v=u4eBK-FwG50&list=PLYeu7IyFVZj9l4C79JxEts5DnnTc6WHqY&index=48
3.Целюлоза https://www.youtube.com/watch?v=iP3xF5eBjcw&list=PLYeu7IyFVZj9l4C79JxEts5DnnTc6WHqY&index=49
31.03.20
Тема уроку. Узагальнення і систематизація знань про оксигеновмісні органічні сполуки
1.Уважно перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=q9_nhr5IakM&list=PLv14idmPlIPCc1OfRbfgomACBV592N5dk&index=4&t=0s
2.Пройдіть тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=229565
Перейшовши за посиланням у форму введіть власне прізвище та ім'я і натисніть кнопку ПРИЄДНАТИСЬ. Далі обирайте варіанти відповідей.Успіхів!!!
06.04.20
30.03..20
Тема уроку Складні вуглеводи: сахароза, крохмаль,целюлоза.
Уважно перегляньте відеоуроки :
1. Сахароза https://www.youtube.com/watch?v=lbTe3rdtV60&list=PLYeu7IyFVZj9l4C79JxEts5DnnTc6WHqY&index=47
2.Крохмаль https://www.youtube.com/watch?v=u4eBK-FwG50&list=PLYeu7IyFVZj9l4C79JxEts5DnnTc6WHqY&index=48
3.Целюлоза https://www.youtube.com/watch?v=iP3xF5eBjcw&list=PLYeu7IyFVZj9l4C79JxEts5DnnTc6WHqY&index=49
Заповніть у робочому зошиті таблицю:
Пройдіть тест за посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd6uf0qCCzeFpKvYjdqe5Gi7NdPswNO7ohRMACb3myI0hnvsg/viewform31.03.20
Тема уроку. Узагальнення і систематизація знань про оксигеновмісні органічні сполуки
1.Уважно перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=q9_nhr5IakM&list=PLv14idmPlIPCc1OfRbfgomACBV592N5dk&index=4&t=0s
2.Пройдіть тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=229565
Перейшовши за посиланням у форму введіть власне прізвище та ім'я і натисніть кнопку ПРИЄДНАТИСЬ. Далі обирайте варіанти відповідей.Успіхів!!!
06.04.20
Насичені
й ароматичні аміни: склад і будова молекул, назви
найпростіших за складом сполук. Будова аміногрупи
1Опрацюйте матеріали електронного підручника з хімії https://sites.google.com/view/allhemi/%D1%82%D0%B5%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8F/14-%D0%B0%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B8
2.Звертіть увагу на моделі молекул амінів, їх можна збільшувати
3. Письмово дайте відповіді на запитання в підручнику №1-6(с.137)
4.Підготовка матеріалів НП №19 Натуральні волокна тваринного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування (за бажанням, готові матеріали розмістити на падлет дошці за посиланням https://siteximia.blogspot.com/p/blog-page_14.html
07.04.20
2.Звертіть увагу на моделі молекул амінів, їх можна збільшувати
3. Письмово дайте відповіді на запитання в підручнику №1-6(с.137)
4.Підготовка матеріалів НП №19 Натуральні волокна тваринного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування (за бажанням, готові матеріали розмістити на падлет дошці за посиланням https://siteximia.blogspot.com/p/blog-page_14.html
07.04.20
Аміни як органічні основи
1.Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=co6Ae1Kn6io2.Опрацюйте матеріал підручника на с.134-135, зробіть конспект за зразком:
Підготовка матеріалів НП №19 № 23 Виведення плям органічного походження. 24.Анілін – основа для виробництва барвників (за бажанням, готові матеріали розмістити на падлет дошці за посиланням https://siteximia.blogspot.com/p/blog-page_14.html
13.04.20
Тема уроку. Хімічні властивості аніліну. Одержання аніліну.
1.Повторіть:
1.
Аміни – похідні
амоніаку, у молекулі якого один або кілька атомів Гідрогену
заміщено на вуглеводневий радикал.
2.
Класифікація амінів: за
кількістю радикалів – первинні, вторинні, третинні; за природою радикалів –
аліфатичні, ароматичні.
3.
Метиламін, диметиламін, триметиламін, етиламін – гази,
добре розчинні у воді, з різким запахом амоніаку; середні аміни – рідини з
неприємним рибним запахом; вищі аміни –
тверді нерозчинні речовини без запаху.
4.
Для амінів
характерні реакції окиснення (горіння), взаємодія з водою і кислотами.
5.
Як органічні
основи здатні приєднувати протони Н+.
6.
Аліфатичні аміни
– сильніші основи ніж амоніак.
2.Запишіть у робочий зошит кросворд і розгадайте
3.Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=zu6gRYBA40Y
4.Опрацюйте параграф 23, виконайте вправи 1-3 с.138
4.Опрацюйте параграф 23, виконайте вправи 1-3 с.138
14.04.20, 21.04.20
Тема уроку.Амінокислоти
1. Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=z4NH8uYzyXY2.Опрацюйте матеріал підручника параграф 24.
3.Виконайте у робочому зошиті завдання за карткою:
Форма для тестування активна до 15 травня
27.04.-28.04
Тема уроку. Білки
1.Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=yi0lmVnWsMk&t=785s
2.Опрацюйте параграфи 25-26, зробіть у робочому зошиті конспект за планом:
3.Перевірте свої знання:форма для тесту відкрита до 20 травня( будьте уважні, виконуйте завдання вчасно) тестhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=284642
04.05
Контрольна робота з теми "Нітрогеновмісні органічні сполуки"
Увага!!! Форма для проходження тестування з теми: "Нітрогеновмісні органічні сполуки" буде відкрита до 20 травня"
Контрольна робота з теми "Нітрогеновмісні органічні сполуки"
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=488033
05.05
Тема уроку. Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери. Реакції полімеризації і поліконденсації
З даного переліку обираєте тему навчального проекту, готуєте його і публікуєте на падлет дошці 10 клас за посиланням https://siteximia.blogspot.com/p/blog-page_14.html
- . Ізомери у природі.
- 2. Історія створення та розвитку теорії будови органічних сполук.
- 3. 3D-моделі молекул органічних сполук.
- 4. Октанове число та якість бензину.
- 5. Цетанове число дизельного палива.
- 6. Ароматичні сполуки навколо нас.
- 7. Смог як хімічне явище.
- 8. Коксування вугілля: продукти та їх використання.
- 9. Біогаз.
- 10. Вплив на довкілля вуглеводнів та їхніх похідних.
- 11. Екологічна безпечність застосування і одержання фенолу.
- 12. Виявлення фенолу в екстракті зеленого чаю або гуаші.
- 13. Вуглеводи у харчових продуктах: виявлення і біологічне значення.
- 14. Âèðîáíèöòâî öóêðó.
- 15. Натуральні волокна рослинного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування.
- 16. Штучні волокна: їхнє застосування у побуті та промисловості.
- 17. Етери та естери в косметиці.
- 18. Біодизельне пальне.
- 19. Натуральні волокна тваринного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування.
- 20. Анілін – основа для виробництва барвників.
- 21. Синтез білків.
- 22. Збалансоване харчування – запорука здорового життя.
- 23. Виведення плям органічного походження.
- 24. Синтетичні волокна: їх значення, застосування у побуті та промисловості.
- 25. Рециклінг як єдиний цивілізований спосіб утилізації твердих побутових відходів.
- 26. Переробка побутових відходів в Україні та розвинених країнах світу.
- 27. Перспективи одержання і застосування полімерів із
наперед заданими властивостями. - 28. Дослідження маркування виробів із полімерних матеріалів і пластмас.
- 29. Виготовлення виробів із пластикових пляшок.
- 30. Найважливіші хімічні виробництва органічної хімії в Україні.
- 31. Доцільність та шкідливість біологічно активних добавок.
12.05.
Тема уроку.Високомолекулярні сполуки.Полімери.Пластмаси, каучуки, гума.
1.Перегляньте відеоурок
2.Перегляньте відеоурок
3.Опрацюйте матеріал підручника( параграфи 29-30)
4. Перевірте свої знання:форма для тесту відкрита до 22 травня( будьте уважні, виконуйте завдання вчасно) тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=997390
18.05
Тема уроку.Волокна.Штучні й синтетичні волокна.
1.Перегляньте відеоурок.
3.Перевірте свої знання:форма для тесту відкрита до 22 травня( будьте уважні, виконуйте завдання вчасно) тестhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=388346
Тема уроку. Зв'язки між класами органічних речовин
1.Перегляньте відеоурок
Немає коментарів:
Дописати коментар